Σάββατο 19 Απριλίου 2008

Ήρθε η στιγμή...

Σε καμία περίπτωση όταν ξεκίνησα το πρώτο βήμα τον Αύγουστο δεν πίστευα ότι θα μπορούσε να με φτάσει εδω πέρα ένα άλλο...Άλλα είναι μαγικό το πώς μπορεί να σε οδηγήσει το ένα βήμα στο επόμενο κ αυτό σε ωραία μονοπάτια...Αν μου το έλεγαν πριν ένα χρόνο θα χα πεθάνει στα γέλια μιας και πάντα το θεωρούσα ως δοκιμή ανθρωπινων ορίων και ως κάτι που είναι πάνω από τις δυνάμεις μου...Κι όμως βρίσκομαι κάτι λιγότερο από 20 ώρες μακριά από την εκκίνηση του...

Το πρωί της Κυριακής στις 9,30 ξεκινάει ο 3ος Μαραθώνιος Θεσσαλονίκης.Και θα είμαι εκεί.Από τη στιγμή που θα ξεκινήσει ο αγώνας και έχοντας φτάσει σε αυτό το σημείο όλα θα είναι δυνατά εκτός από ένα πράγμα,την εγκατάλειψη...Συνήθως εγκαταλείπω τα περισσότερα εγχειρήματα μου κάπου στη μέση, ίσως γιατί δεν πίστευα σε μένα,γιατί δεν πίστευα ότι θα τα κατάφερνα...Λοιπόν κυρίες και κύριοι μας τελείωσαν αυτά...Άυριο θα μπώ σ'έναν αγώνα που θα κερδίσω.Πρώτος δεν θα βγώ σίγουρα αλλά θα κερδίσω εμένα και τη θέληση να τελειώσω...

Υ.Γ Μπορεί να ναι σε 3,30 μπορεί και σε 4 ώρες...
Μικρή η διαφορά αλλά στις 1 με 1,30 θα έδινα τα πάντα ώστε να είχα κοντά μου τους δικούς μου ανθρώπους αυτούς που θέλω να τους δείξω ότι τα κατάφερα και να είναι μαζί μου...Ν. Γ. Θ. Γ. Λ. Σ. Ε. Μ. Α. Ν. Δ.


Κλείνοντας 6-7 quotes για καλή δύναμη προς το γραφών και πρός όλους αυτούς που σκέφτονται να παρατήσουν κάτι

You're not obligated to win. You're obligated to keep trying to do the best you can every day.

A little more persistence, a little more effort, and what seemed hopeless failure may turn to glorious success.

"It hurts up to a point and then it doesn't get any worse." - Ann Trason

"The gun goes off and everthing changes... the world changes... and nothing else really matters." - Patti Sue Plummer

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible." - Doug Larson

Seko: If one feels that 40K is a very long run, an extraordinary distance, then one cannot be called a marathon runner. A marathon runner shouldn't fear distance.

"To describe the agony of a marathon to someone who's never run it is like trying to explain color to someone who was born blind."
Jerome Drayton

"We are different, in essence, from other men. If you want to win something, run 100 meters. If you want to experience something, run a marathon."
Emil Zatopek


Kαι ολοκληρώνοντας ένα μαραθώνιο (καλό ε;) post ενα βίντεο που δείχνει τί σημαίνει αποφασιστικότητα...





Καλό δρόμο και εις αύριο τα σπουδαία!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: